niedziela, 1 lipca 2012

Klub Konsumenta - zasady uczestnictwa

Jakie są opłaty związane z uczestnictwem w Klubie?

Rejestracja w Klubie jest całkowicie darmowa, nie wymaga żadnych opłat wstępnych w momencie wejścia do klubu, ani w momencie swojej rezygnacji. Uczestnictwo jest całkowicie dobrowolne i w każdej chwili możesz się z niego wycofać bez żadnych konsekwencji.

Jakie są formy uczestnictwa w Klubie Konsumenta?

Każdy członek Klubu w zależności od swoich preferencji oraz możliwości może korzystać z różnych opcji uczestnictwa:

Opcja 1:
Robienie wyłącznie tańszych zakupów we własnym sklepie z 5% do 30% zniżką.

Opcja 2:
Zarabianie na zakupach osób, które zostaną przydzielone automatycznie do grupy konsumenta (do 3 poziomu) bez konieczności rekomendowania nowych osób.

Opcja 3:
Zarabianie na zakupach osób w wszystkich poziomów (do 9 włącznie) co wymaga rekomendowanie nowych osób do klubu.

Jakie są warunku uczestnictwa w Klubie?

Warunkiem uczestnictwa w klubie jest zrobienie co najmniej jednych zakupów w okresie 3 miesięcy za kwotę min. 50 zł.

Osoba, która nie dokona takich zakupów zostaje automatycznie usunięta z systemu.

Taka osoba może się ponownie zarejestrować do klubu dopiero po okresie 6 miesięcy, tracąc swoją dotychczasową pozycję w strukturze oraz osoby, które znajdowały się w jej grupie.

Jak wygląda dostawa towarów i jakie są jej koszty?

Zamówione produkty będą dostarczane do domu poprzez firmę kurierska (OPEK) w czasie od 2 do 4 dni roboczych.

- Wysyłka produktów kurierem dla zamówienia o wartości min. 150 zł brutto jest darmowa

- Koszt wysyłki kuriera dla produktów o wartości niższej niż 150 zł brutto wynosi 19 zł brutto.

Czy możemy zwrócić zamówiony towar?

Tak, każdy uczestnik klubu ma ustawowo 10 dni na zwrot zamówionego towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny jego zwrotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz