poniedziałek, 25 czerwca 2012

Polski Klub Konsumenta - wprowadzenie

Polski Klub Konsumenta - taką roboczą nazwę przyjął projekt, którego otwarcie jest zaplanowane na lipiec/sierpień 2012 roku i który ma wielką szansę, aby zaistnieć w sposób szczególnie u nas w Polsce i z każdym dniem robi się na ten temat coraz głośniej.

Czy będzie to prestiżowe przedsięwzięcie, które zrewolicjonizuje polski rynek?
O tym przekonany się już wkrótce.

Ponieważ zupełnie przy okazji stałem się liderem tego projektu postaram się na tym blogu zamieszczać najświeższe informacje na jego temat, Postaram się odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania, choć do dnia otwarcia projektu wiele informacji ciągle chronionych jest tajemnicą.

Jeśli masz jakieś pytanie dotyczące tego projektu, na które nie znajdujesz nigdzie odpowiedzi to zadaj je poniżej w komentarzu, a ja postaram się na nie odpowiedzieć w kolejnych postach.

Jaka jest idea tego projektu?

Wyobraź sobie, że posiadasz swój własny internetowy sklep, w którym Ty i Twoja rodzina robicie wszystkie swoje zakupy za darmo. Kurier przywozi Ci je do domu za darmo na drugi dzień. Dodatkowo nie musisz pracować, bo zyski z tego sklepu utrzymują Ciebie, Twoją rodzinę oraz kolejne Twoje pokolenia.

Dodatkowo każdego miesiąca pomagasz potrzebującym, wysyłając im za darmo niezbędne produkty na wybrany przez Ciebie adres (np. do Domu Dziecka).

Prawda, że wspaniała idea? I że brzmi to trochę niewiarygodnie?
A jednak, takie możliwości daje nam docelowo Polski Klub Konsumenta.

Co to jest za biznes?
Jest to bardzo prosty biznes, wykonalny w zasadzie dla każdego, który jest połączeniem programu lojalnościowego zrzeszającego grupę konsumentów z programem partnerskim opartym na wielopoziomowym marketingu (Multi Level Marketing - MLM)

Jak firma ukrywa się pod nazwą Klubu Konsumenta?

Nazwę firmy poznamy w momencie oficjalnego otwarcia projektu. Na chwilę obecną wiemy, że będzie do spółka z ograniczona odpowiedzialnością, zarejestrowana w KRS, z siedzibą biura oraz magazynami w Płocku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz