Wiele osób pyta mnie, czy złożyłem już swoje pierwsze zamówienie.
Oczywiście, pierwsze zakupy zrobiłem już w weekend i dziś kurier OPEK dostarczył mi je pod same drzwi (oczywiście gratis). Wszystkie produkty zostały zapakowane w tekturowe pudełko, które wypełnione zostało w środku folią ochronną, aby nic nie latało.
Duży plus dla firmy Familo, za dobre zabezpieczenie paczki i szybką przesyłkę, która dotarła praktycznie już na drugi dzień. Oczywiście wszystkie produkty odhaczyły się z załączoną do pudełka fakturą VAT.
Osoby zainteresowane, jakie zakupy zrobiłem, mimo niewielkiego wg niektórych jeszcze asortymentu w sklepie Familo, zapraszam do obejrzenia skanów moich zamówień:
Kolejne, drugie zamówienie złożyłem wczoraj:
Osoby, które również chcą się pochwalić pierwszymi zamówieniami w Familo zapraszam do wklejenia swojej listy zakupów na stronie:
http://familo.eklo.pl/zamowienia
A jeśli nie posiadasz jeszcze dostępu do własnego internetowego supermarketu (a prędzej czy później do niego trafisz), zapraszam do darmowej rejestracji:
http://familo.eklo.pl
Wyobraź sobie, że posiadasz swój własny internetowy sklep, w którym robisz wszystkie swoje zakupy, za które płacisz tylko 10% ich wartości. Kurier przywozi Ci je gratis do domu. Dodatkowo nie musisz pracować, bo zyski z tego sklepu utrzymują Ciebie, Twoją rodzinę oraz kolejne Twoje pokolenia.
Oprócz tego w każdym miesiącu pomagasz potrzebującym, wysyłając im niezbędne produkty, które i tak nic Cię nie kosztują. Brzmi niewiarygodnie? A jednak, taka możliwość właśnie się pojawiła - w Familo.
wtorek, 25 września 2012
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Fajnie gdyby można było wkleić, ale chyba nie można
OdpowiedzUsuńJeśli chcesz wkleić skan swoich zakupów zapraszam na stronę: http://familo.eklo.pl/zamowienia
OdpowiedzUsuńZmuszony byłem napisać reklamację, ale i tak jestem zadowolony z zakupów, reklamacja dotyczyła ostatniej pozycji na liście, zamiast zamówionych 2 sztuk dostałem 1, każdemu się może zdarzyć.
OdpowiedzUsuńReklamacja załatwiona pozytywnie.
Takie pomyłki wszędzie się zdarzają. Najważniejsze jest, w jaki sposób w takich sytuacjach firma podchodzi do klienta i jak rozwiązuje zaistniałe problemy.
OdpowiedzUsuńDzięki Mariuszu, że podzieliłeś się tą informacją.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJa swoje zamówienia zawsze składam za pośrednictwem jakiegoś kuriera. Uważam, że tak jest najtaniej i najszybciej. Nadaną paczkę mogę też bez problemu śledzić na stronie internetowej https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek gdzie zawsze uzyskam pełną informację o statusie przesyłki. Monitorowanie przesyłek jest bardzo dużym udogodnieniem.
OdpowiedzUsuń